#LaSolucióRodona

ÀTIC A GIRONA!

  • 695.000€
Emili Grahit, Carrer d'Emili Grahit, Montilivi, Girona, Gironès, Girona, Catalunya, 17004, España
  • Àtic, Residencial
  • Tipus d'habitatge
  • 4
  • Dormitoris
  • 2
  • Banys
  • 140
  • m2
  • FJ0391
  • Ref
En venda

ÀTIC A GIRONA!

Emili Grahit, Carrer d'Emili Grahit, Montilivi, Girona, Gironès, Girona, Catalunya, 17004, España
  • 695.000€

General

Ref: FJ0391
  • Àtic, Residencial
  • Tipus d'habitatge
  • 4
  • Dormitoris
  • 2
  • Banys
  • 140
  • m2
  • FJ0391
  • Ref

360° Virtual Tour

Descripció

ÀTIC!! cerca aquesta paraula a Google

«Últim pis d’un edifici, generalment reculat i del qual forma part, de vegades, un terrat».

Nosaltres ho hem buscat, però no a Google, ho hem buscat a Girona, i ho tenim, només per a tu que busques l’exclusivitat, la intimitat, viure al centre i alhora estar tranquil, i, sí, és un pis reculat a l’última planta d’un edifici i amb una gran terrassa, on accedeixes des de gairebé totes les estances de l’àtic.

Amb 4 dormitoris, 2 banys, un saló menjador de 35 m2 i una cuina de 10 i el seu rebost/safareig contigu, de 5 m2 més, plens de llum i de sol, tot pensat perquè no et falti espai i perquè tinguis tot a mà, en total disposaràs de 140 m2 construïts amb la terrassa cantonera de 100 m2 més.

Si parlem de ser pràctics i t’agraden l’espai exterior, l’amplitud i les vistes, ja no cal que busquis més, visita el tour virtual que t’oferim i acaba’t de convèncer visitant-lo personalment.

Contacta’ns i quadrem agendes!

Comparar listados

Comparar
Finques Colomé
  • Finques Colomé