Veure el món des de les alçades amb la tranquil·litat de ser a casa.
Àtic de 150 m² amb àmplia terrassa per fer petites escapades de la rutina sense moure’t de casa.
Les possibilitats són moltes amb tant d’espai per tu i els teus.
52 m² de terrassa donen per molts aniversaris, molts sopars, moltes barbacoes i molt d’allò que tant t’agrada que és veure als teus a prop i gaudint a casa teva.
La cuina ja ve totalment equipada perquè només entrar ja puguis fer un gran àpat de celebració, perquè aquest àtic és per celebrar-lo des del primer moment i en l’únic que hauràs de pensar és si menjar a la cuina o al menjador amb vistes.
A part si la celebració s’allarga, sempre podràs posar una habitació a disposició dels assistents. En tens 4 dobles, tot i que sabem que tu triaràs la de tipus suite amb el bany inclòs, ells tindran un altre bany complet a la seva disposició.
Des del menjador de l’àtic es veu la ciutat de manera diferent, però no has de patir per les alçades, ja que la finca compta amb ascensor de tipus Gearless que funcionen amb imants per reduir el soroll i el fregament a més de reduir el consum elèctric i augmenten la seva durabilitat.
No és fantàstic viure còmodament sabent que el teu confort no perjudica el medi ambient?
Doncs ara imagina que vens de comprar, arribes a casa, deixes el cotxe al pàrquing, descarregues i puges directe a casa. Del pàrquing directe a la porta de casa en menys del que trigues a repassar que no t’has deixat de comprar res!
Potser no serem deus de la pluja ni del sol, però podràs controlar el clima de casa teva com si ho fossis. Fred, calor… El que vulguis! El sistema d’aire condicionat per conductes i la calefacció a gas ciutat amb la instal·lació de materials de primera qualitat garanteixen que el teu àtic estarà sempre com a tu t’agrada. Suma-hi l’aïllament amb trencament de pont tèrmic a tota la vivenda i aprofitant això si ets d’aquelles persones que t’agrada caminar sense sabatilles per casa, el terra de parquet porcellànic antilliscant et permetrà fins i tot ballar un swing, però amb un extra de disseny que farà lluir encara més els teus passos sense deixar de banda el confort.
Tot això no és cap miracle, simplement és fer les coses pensant en com t’agradaria viure.
Sembla que ja està tot, però encara podríem dir-te que un espai privilegiat ha de comptar amb certes comoditats que potser no estan a l’abast de tothom i aquest àtic no pot ser menys amb una zona comunitària envejable amb una gran piscina per aquells dies que volem passar en remull i si hi sumem la zona de jocs pels més petits, tens els ingredients per gaudir de grans dies a l’estiu! O a la primavera, o quan vulguis, estàs a casa teva!
I tot això encara és millor quan ho tens a tocar de tot, a només 10 minuts del centre de Girona i al costat del centre comercial Espai Gironès.