Casa en venda a Girona situada en el jove barri de Fontajau.
Aquest barri neix de la desannexió del municipi de Sant Gregori, el 1974 Fontajau va passar a pertànyer a Girona, que més tard es va urbanitzar i neix l’eixample nord, a l’altra banda de la Devesa i el Ter.
Es podia haver anomenat «afores» de Girona, però no, Girona va voler que fos un paratge tranquil, bonic i variat, molt esponjat urbanísticament, i el més important, s’ha creat un barri molt i molt familiar, per seguir la tradició dels anys del seu neixament, on moltes famílies anaven a passar les tardes festives, on els pares, anaven a caminar amb els seus fills i fins i tot algunes persones anaven a banyar-se al Ter.
Una mica d’història, per poder-te presentar aquesta caseta, acollidora i familiar, amb 4 habitacions grans, quadrades, una zona de nit ideal per viure-hi amb total comoditat; hem començat la casa pel teulat, doncs lo millor ho tenim a la zona de dia, amb una cuina de 12 m2 i una sala d’estar-menjador de quasi 28, són ideals per a la reunió familiar, i… a l’estiu… el jardí que envolta la casa, ÉS CANTONERA!!!, ens donarà la vida a la fresca del capvespre i en els dies càlids de la resta d’estacions més fresques.
No et faltarà espai, té un garatge de quasi 60 m2, emmagatzematge i espai per a cotxes i motos, estan garantits.
Quan la vegis la voldràs.